Polityka zwrotów

Nasza polityka zwrotów i reklamacji obowiązuje przez 30 dni. Jeśli minęło 30 dni od dokonania zakupu, nie możemy zaoferować Ci pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby zakwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów jest wyłączonych z możliwości zwrotu. Towary trwałe, takie jak żywność, kwiaty, gazety czy czasopisma, nie mogą być zwracane. Nie akceptujemy również produktów intymnych lub higienicznych, materiałów niebezpiecznych ani cieczy lub gazów łatwopalnych.

Dodatkowe niepodlegające zwrotowi przedmioty:

Oddzież używana specjalnie.

Istnieją pewne sytuacje, w których udzielane są tylko częściowe zwroty:

Książka z oczywistymi śladami użytkowania Płyty CD, DVD, kasety VHS, oprogramowanie, gry wideo, kasety magnetofonowe lub płyty winylowe, które zostały otwarte. Każdy przedmiot nie w oryginalnym stanie, uszkodzony lub brakujący części z powodów niezależnych od naszego błędu. 

Po otrzymaniu i zbadaniu Twojego zwrotu wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem otrzymania zwrotu. Powiadomimy Cię także o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, wtedy Twoje pieniądze zostaną zwrócone, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub pierwotnej metody płatności w określonym czasie.

Zwroty opóźnione lub nieuzyskane

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z firmą wystawiającą Twoją kartę kredytową, ponieważ może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie opublikowany.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często występuje pewien czas przetwarzania, zanim zwrot zostanie opublikowany.

Jeśli mimo wszystko to zrobiłeś i nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem osiemtrzy.pl/kontakt.

Przedmioty w promocji

Do zwrotu akceptowane są tylko przedmioty w regularnej cenie. Przedmioty promocyjne nie mogą być zwracane.

Wymiany

Wymieniamy tylko te przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli potrzebujesz wymienić przedmiot na ten sam, wyślij do nas e-mail na adres osiemtrzy.pl/kontakt i wyślij swój przedmiot pod adres {adres fizyczny}.

Zwroty wysyłkowe

Aby zwrócić swój produkt, powinieneś wysłać swój produkt na adres z sekcji osiemtrzy.pl/kontakt.

Będziesz odpowiedzialny za pokrycie kosztów wysyłki zwrotnej za swój przedmiot. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot, koszty wysyłki zwrotnej zostaną potrącone od Twojego zwrotu.

W zależności od miejsca zamieszkania, czas dostarczenia wymienionego produktu może się różnić.

Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć korzystanie z usługi wysyłki z możliwością śledzenia przesyłki lub zakupu ubezpieczenia na przesyłkę. Nie gwarantujemy otrzymania zwróconego przedmiotu.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami pod adresem osiemtrzy.pl/kontakt w przypadku pytań dotyczących zwrotów i reklamacji.

Witamy ponownie!

Zaloguj się do konta poniżej:

Stwórz nowe konto na osiemtrzy.pl!

Uzupełnij formularz, żeby się zarejestrować.

*Rejestrując się zgadzasz się na Polityka prywatności i plików cookie.

Odzyskaj swoje hasło

Proszę wpisz email lub nickname żeby odzyskać hasło

Dodaj nową playlistę